بازار مسکن در اخبار فناوری روز ایران شیپور با برگزاری مراسمی رسماً ادغام آلونک فعال حوزه بازار مسکن در مجموعه ی شیپور را اعلام کرد .
اخبار فناوری روز ایران سایت شیپور با برگزاری مراسمی رسماً از ادغام شدن
آلونک در مجموعهی شیپور خبر داد .
این ادغام در راستای استفاده از ظرفیتهای آلونک در رابطه با
بنگاه های املاک و سهولت در تعامل بین کاربران با این بنگاه ها انجام شده است .
ادغام آلونک و شیپور در حوزه بازار مسکن
اخبار روز فناوری ایران پس از آنکه هفتهی گذشته
شاهد انتشار خبری در رابطه با پیوستن آلونک در شیپور بودیم ؛
موسس و مدیرعامل شیپور طی مراسمی که امروز برگزار شد ، این ادغام را بهصورت رسمی اعلام کرد .
رضا اربابیان، موسس و مدیرعامل شیپور و احمد کیهانی ،
مدیر فروش شیپور طی سخنان خود به تشریح چرایی
خرید آلونک فعال در حوزه بازار مسکن توسط شیپور پرداختند .
براساس اخبار فناوری در حوزه بازار مسکن ،
شیپور ماهیانه میزبان بیش از ۴۵ میلیون بازدید کننده است .
که برای قرار دادن یا استفاده از آگهی های موجود در شیپور به این سرویس مراجعه می کنند .
با توجه به اینکه ۹۰ درصد از آگهیهای ثبت شده در شیپور، به حوزهی املاک اختصاص دارد .
از این رو سایت شیپور بر آن شده تا با همکاری آلونک و استفاده از زیر ساخت های این شرکت ،
حضور تاثیرگذاری را در حوزه ی نیازمند های حوزه ی مسکن داشته باشد ،
چرا که آلونک دارای ارتباط زیرساختی کارآمدی در بازار مسکن با بنگاه های املاک است .
در واقع شیپور در پی آن است تا با استفاده از آلونک ،
بستر انتشار آگهی های املاک را در سایت شیپور
با زیرساخت ارتباطی و مدیریتی که آلونک در اختیار بنگاه های املاک قرار داده ،
ترکیب کرده و در نتیجه بستری یکپارچه در حوزه ی بازار مسکن ،
املاک برای رفع نیاز متقاضیان، واسطهها و ارائهکنندگان ایجاد کند .
رضا اربابیان فعال بازار مسکن در خصوص ادغام آلونک در شیپور چنین گفت :
شیپور با اینکه یکی از پیشتازان نیازمندیهای آنلاین در ایران است؛ می کوشد تا با بررسی،
اخذ بازخورد و آمادگی تغییرات ممکن در بازار، جایگاه برتر خود را حفظ کند و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد .
به همین دلیل، در گام نخست با ایجاد یک تیم فروش کارآمد در فرودین ۹۶ تعامل گسترده با بنگاه های املاک را در دستور کار خود قرار داد
و در گام دوم در مهر ۹۷ و پس از بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسید
که با سرمایهگذاری در اپلیکیشن آلونک و ادغام آن در شیپور، سریعتر به هدف یادشده دست می یابد .
وی همچنین تغییر برند شیپور را از دیگر اقدامات انجام شده
در راستای حضور جدی تر در بازار املاک خوانده است .
میلاد بازدار، موسس آلونک نیز اعلام کرد که حوزه ی بازار مسکن
آنلاین بیش از ۷۵ درصد از تبلیغات حوزهی املاک را تا سال ۲۰۲۰ در کشور به خود اختصاص خواهد داد .
یک دیدگاه
مهرسانا
اجاره املاک و فروش املاک امروزه به کمک نرم افزارهای فروش املاک خیلی راحت شده