خدمات و پشتیبانی تجهیزات رایانه ای داده پردازی گیلان نوین در یک نگاه
خدمات و پشیبانی تجهیزات رایانه ای و تجهیزات جانبی و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمان ها ، ادارات ، شرکتهای تولیدی و صنعتی و کسب و کارهای کوچک و خانگی گردیده است . ما تصمیم داریم تا به کمک جمعی از متخصصان عزیز این دغدغه را در استان گیلان به خصوص شهر رشت کمک نمائیم.
- خدمات، پشتیبانی و تعمیرات تجهیزات رایانه ای : یکی از دغدغه ها و مشکلات افراد درحوزه فناوری اطلاعات (رایانه، لب تاب، شبکه و تجهیزات جانبی) استفاده از مراکز مطمئن جهت استفاده از خدمات و پشتیبانی تجهیزات رایانه ای و یا تهیه و خرید دستگاه های مذکور می باشد.
وجود مراکز خدمات و پشتیبانی تجهیزات رایانه ای باعث آرامش خیال در این حوزه بر بهره وری بیشتر و بالا رفتن راندمان و کارایی شما می افزاید.
ما در زمینه خدمات و پشتیبانی تجهیزات رایانه ای ، سرویس های دوره ای و تعمیرات و نگهداری در حوزه فناوری اطلاعات شامل سخت افزار، نرم افزار و شبکه های کامپیوتری همراه کنار شما هستیم .
- امنیت داده ها:
همواره تمام کاربران و به خصوص کارفرمایان از این که اطلاعات شان ممکن است در خطر دستبرد و یا سوءاستفاده قرار گیرد نگرانی های را در طول روز دارند .
شما به راحتی می توانید اطلاعات مهم خود را از دسترسی های ناخواسته یا غیرمجاز محافظت نمائید .
ما به شما کمک می کنیم تا از فایلهای تحت شبکه یا اطلاعات ضروری کامپیوترهای تعیین شده به طور منظم و دورهای بکآپ یا نسخه پشتیبان تهیه نمائید . به این صورت کمترین خطری دادههای مهم کسب و کار شما را تهدید نمیکند.
- پرینتر و اسکنر :
همواره سازمانها و ادارات به دنبال کاهش هزینه های خود می باشند ، که در بسیاری از موارد این مسئله مهم به صورتی کاملا تخصصی امکان پذیر می باشد .
شما می توانید با اشتراک گذاری دستگاه های جانبی خود مانند پرینتر و اسکنر در شبکه داخلی سازمان خود بار مالی وارده شده جهت تجهیز یا خرید این دستگاه ها را کاهش دهید .
این مسئله را به یاد داشته باشید که وظیفه ، اشتراک گذاری و رفع مشکلات نرمافزاری و تحت شبکه این دستگاهها را همواره به متخصصان و کارشناسان متعهد بسپارید .
در مورد مسائل سختافزاری مثل تعویض یا تعمیر قطعات و لوازم جانبی این تجهیزات نیز در صورت تمایل شما ، پیگیری یا راهنمایی لازم صورت خواهد گرفت.
- سخت افزار و نرم افزار سیستم های رایانه ای :
همانطور که می دانید یکی از مهمترین اصول در خدمات و پشتیبانی تجهیزات رایانه ای آمادگی در برابر خرابی های احتمالی می باشد .
پیشگیری بهتر از درمان است جهت پیشگیری از خرابی های غیر قابل پیش بینی کامپیوتر و تجهیزات جانبی رایانه ای بهتر است تا نسبت به چک کردن وضعیت سلامت ، تعویض ، ارتقا و نصب درایور ، اقداماتی صورت گیرد که این موارد بهتر است نسبت به سختافزار سیستمها صورت میگیرد.
در زمینه نرمافزارهای عمومی نیز، با نصب ، ارتقا ، فعالسازی یا رفع مشکلات احتمالی ، کاربری آن ها را برای افراد آسان میکنیم.
- تهیه و تامین قطعات اورجینال رایانه ای و تجهیزات جانبی: با توجه به وجود انواع محصولات با کیفیت های مختلف و متفاوت به آگاهی شما عزیزان می رساند همانطور که تجربه نشان داده است و همچنین در میدان عمل نیز بسیار مشهود بوده است .
استفاده از محصولات غیر اصلی صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. به نحوی که کمترین اثر بر جا مانده از آن مساوی است با هدر رفت زمان ، هزینه ، استرس های به وجود آمده در محیط کار و از بین رفتن اطلاعات مهم کاربران می باشد.
شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و چگونگی استفاده از خدمات و یا عقد قرارداد خدمات پشتیبانی تجهیزات رایانه ای و پشتیبانی شبکه با ما در تماس بگیرید.
شماره تماس های ۳۳۲۵۱۶۳-۰۱۳ | ۰۹۳۶۸۸۷۳۹۹۴
2 دیدگاه
احسان
سلام آیا می تونم برای دفترکار از خدمات سرویس های دوره ای استفاده کنم، آیا چنین خدماتی ارائه می شه
rugholipour
سلام
بله شما می توانید به صورت موردی و یا عقد قرارداد به صورت دوره ای و منظم از خدمات سرویس دوره ای استفاده نمائید.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۹۸۹۷۳۵۷ – ۳۳۲۵۱۶۳۰ – ۰۱۳ تماس بگیرید.