آموزش تصویری اشتراک گذاری پرینتر در شبکه های کامپیوتری و آموزش Share printer در ویندوز ۷ ویندوز ۸ ویندوز ۱۰ پرینتر را به اشتراک بذارید اشتراک گذاری پرینتر
آموزش سیستم عامل اشتراک گذاری در شبکه های کامپیوتری باعث بهره وری در کار و صرفه جویی در زمان و هزینه های جاری یک سازمان را بسیار کاهش می دهد همچنین هزینه های تعمیر و عیب یابی در شبکه را بسیار پائین می آورد .
در این مقاله تصمیم داریم تا آموزش تصویری و رایگان در شبکه های کامپیوتری را برای شما منتشر نمائیم
ابتدا از مسیر Start \ Devices and Printers وارد پنجره مربوط به تنظیمات پرینتر می شویم
برروی دستگاه مورد نظر کلیک راست می کنیم و عبارت printer properties را انتخاب می کنیم
در ادامه آموزش تصویری اشتراک گذاری پرینتر در شبکه های کامپیوتری به برگه Sharing رفته و تیک Share this printer را می زنیم و بعداز آن دکمه Apply و بعد OK را میزنیم
مرحله دوم از آموزش اشتراک گذاری پرینتر
اضافه کردن پرینتر در کامپیوتر مقصد
برروی دکمه Add a printer کلیک می کنیم
برروی Add a network, Wireless… مطابق شکل زیر کلیک می کنیم
دراین مرحله مطابق شکل زیر دستگاه اقدام به جستجوی پرینتر در شبکه می کند و در صورت وجود پرینتر لیست آن به نمایش در می آید که پرینتر مورد نظر را انتخاب کرده و برروی Next کلیک می نمائیم
در این قسمت نام پرینتر را اضافه می کنیم و برروی Next کلیک می کنیم
بروی Finish کلیک می کنیم حال پرینتر به لیست اضافه شده است
حال کار به پایان رسید و شما به راحتی توانستید پرینتر خود را در شبکه خانگی با محل کار خود به اشتراک بگذارید . امیدوارم آموزش تصویری اشتراک گذاری پرینتر در ویندوز ۷ مورد قبول شما عزیزان باشد .
یک دیدگاه
ریحانه
آموزش شبکه و اشتراک گذاری پرینتر در شبکه و آموزش اشتراک گذاری پرینتر در ویندوز ۱۰ کمی کار سختیه و باید خوب آموزش شبکه رو دیده باشید